Condicions i Política de Cancel·lació

Reserves

Les cases admeten persones addicionals (veure capacitat màxima), excepte als Apartaments l’Escoleta i Cal Fregit.  El preu de cada persona addicional és de 25 €/nit.

L’estada mínima en general és de 2 nits. Per dates concretes com esdeveniments, fires, ponts, festius i temporada d’estiu (Juliol, Agost i Setembre), consulteu-nos.

Per estades de 6 o més nits, oferim tarifes ajustades en funció de la durada de l’estada.

 

La roba de llit, tovalloles, parament de cuina, productes d’higiene personal i de neteja estan inclosos en el preu.

Els preus NO inclouen la TAXA TURÍSTICA.

Els preus SI inclouen IVA.

 

NO s'admeten mascotes.

 

En efectuar la reserva s’haurà d'efectuar una bestreta del 25% del preu total de l’estada en concepte de RESERVA, abans de les 72 hores següents a través del mètode de pagament indicat. En cas de no rebre l’ingrés de la bestreta en els 3 dies hàbils després de la reserva, aquesta quedarà anul·lada i la casa tornarà a estar disponible per a altres clients.

 

Cancel·lació de la reserva

L'establiment d’allotjament turístic està obligat a informar la persona usuària, abans de la formalització del contracte, sobre les clàusules de cancel·lació.

La persona usuària te dret a cancel·lar la reserva confirmada, sense cap penalització, sempre que es faci abans dels 10 dies anteriors a la data d’arribada (llevat es pacti el contrari).

 

En cas que la cancel·lació s’efectuï dins dels 10 dies anterior a la data d’arribada, donarà lloc a les següents penalitzacions (llevat es pacti el contrari):

 

a) Reserva per 2 o menys dies: 50% del preu total d’estada.

b) Reserva per més de 2 dies i fins a 7 dies: 35% del preu total d’estada.

c) Reserva per més de 7 dies: 25% del preu total d’estada.

 

Les anteriors penalitzacions no són aplicables quan la cancel·lació es produeix per causa de força major, degudament acreditada.

Pel que fa a les devolucions, es descomptaran les despeses bancàries, si se’n generen.

 

En cas d'anul·lació parcial, la devolució serà proporcional als dies anul·lats.

 

Cessarà l'obligació de l'establiment de reservar l'allotjament, amb pèrdua de la bestreta en el seu cas efectuada, quan no fos ocupat en el termini convingut, tret que dins d'aquest termini el client confirmi la seva arribada de manera indubtable.

 

Horaris

L'entrada s'efectuarà entre de les 17.00 i les 20.00 hores, havent-se de deixar la casa lliure abans de les 12.00 hores el dia de sortida.

No obstant això, es podrà sol·licitar al propietari flexibilitat en l’hora de sortida, tret que hi hagi alguna entrada pròxima al mateix habitatge. Així mateix, es podria sol·licitar l'entrada abans de l'hora pactada, sempre amb previ avís i confirmació per part del propietari, si la casa es troba lliure i preparada per a la seva arribada.

 

Som un negoci familiar i gestionem els allotjaments personalment, per tant demanem als nostres clients que ens indiquin l’hora aproximada d’arribada i així garantir que els rebrem puntualment.

 

Entrada a la casa

Sota cap circumstància es permetran més persones que les establertes segons el pactat en el moment de formalitzar la reserva, inclòs nens menors a 2 anys.

El propietari es reserva el dret d'admissió o cancel·lació de la reserva si no es respecta la present.

 

El propietari els informarà dels llocs més pròxims per als subministraments, llocs d'interès i els mostrarà la casa.

 

Sortida de la casa

En cas de produir-se algun desperfecte haurà de comunicar-l'hi al propietari per a evitar mals entesos.

 

Quan desitgin abandonar la casa han de trucar per telèfon al propietari perquè vagi a recollir les claus a la casa o us indicarem on deixar-les.

 

El propietari no es responsabilitza de la pèrdua/oblit d'objectes, no obstant això, si ho troba a la casa en netejar-la, no tindrà inconvenient d'enviar-ho a l'adreça facilitada mitjançant enviament de cobrament a destinació.

En cas de furt o de robatori, cal posar-ho en coneixement de les forces i cossos de seguretat.

 

Normes d'estada i deures dels usuaris

Amb la finalitat de mantenir la tranquil·litat de l'entorn, no està permesa la realització d'activitats sorolloses que puguin causar molèsties a la resta de clients i/o veïns, ni tampoc es podran realitzar en els allotjaments activitats molestes, insalubres, nocives, perilloses o il·lícites.

 

Es realitzarà el pagament del total menys la bestreta a l’arribada a l’allotjament, preferiblement amb targeta.

 

El propietari es compromet a lliurar l'allotjament en perfectes condicions de neteja i ús. Es donarà solució, en la mesura que sigui possible, als problemes que es presentin.

Si troben alguna deficiència hauran de comunicar-la al propietari el més aviat possible i durant l'estada, per tal de donar l'oportunitat de resoldre-ho durant la vostra estada.

 

El propietari no admetrà cap reclamació posterior al dia de sortida.

 

Les nostres cases es troben en perfecte estat i completament equipades, en cas d'efectuar desperfectes en l'estat de l'habitatge, se'ls pot reclamar el cost d'aquests.

En cas de pèrdua de claus de l'establiment, el propietari podrà exigir al client el pagament de 30 € en concepte d'indemnització.

 

Noves normes d'aplicació enfront la prevenció de contagi per COVID-19

Es pot consultar l'apartat especial amb totes les mesures de prevenció. Premeu aquí.